perjantai 8. heinäkuuta 2016

Enemmän ja vähemmän arkea

Hellloooo!

Hiljalleen alkaa rutiinit tulla tutuksi, tavarat löytyä ja arki rullata.
Naperot on päivisin jonkunlaisella kesäleirillä, niin mulla on aika paljon ylimäärästä aikaa päivisin. Ne lähtee suunnilleen puol ysin maissa, jonka jälkeen petailen lasten sängyt, siistin kylppärin ja teen ehkä pyykkiä. Riippuu vähän päivästä. Sitten olenkin oikeastaan vapaalla siihen asti kunnes ne neljän maissa tulee hikisinä kotiin. Kun ne tulee kotiin, yleensä vaan pelaillaan tai mennään jonnekin yhdessä, yleensä koko poppoo. Täällä alkoi tiistaina semmoinen ilmainen jazz-festivaali, joka kestää koko kesän. Siellä muun muassa vierailtiin. Iltasin onkin sitten perus iltahommia ja näitä saa kyllä ihan huolella patistaa tekemään ne :D

Aikaeroon tottuminen vei multa kauemin kun yleensä, mut nyt alkaa rytmi olla kunnossa. Välillä tosin unohdan olevani eri aikavyöhykkellä ja kiusaan ystäviäni ja perhettäni aamuyön viesteillä. Anteeksi! :D

Oon saanut täältä kavereita, joten saan päiväni kivasti kulumaan kaupungilla tai altailla. Meillä on suunnilleen saman ikäiset host-lapset, niin on helppo jakaa aatuksia ja tuntemuksia. Toisen on helppo samaistua. Muutamaan oon tutustunut hostäidin kautta.

Tehtiin 4th of July viikonloppuna retki eläintarhaan. Olin siitä varmaan enemmän innoissani kun noi lapset! Olisin voinut salakuljettaa enemmän kuin yhden söpn eläimen tänne ja pitää sitä mun makuuhuoneessa piilossa. Kirahvi olisi ollut tosi huomaamaton lisä mun huoneeseeni.
Maanantai oli sitten se 4th of July ja päätettiin lähteä viettämään päivää Central Parkiin. Matka täältä New York Cityyn kestää suunnilleen 45 minuuttia. Central Park on aika upea, pakko myöntää. Vaikea uskoa, että se on keskellä kaupunkia. Alueelta löytyy paljon viheriöitä ja järviä, jonne pääsi vaikka soutelemaan. Sen lisäksi siellä on ainakin karuselli, eläintarha, leikkikenttiä ja museo.

Mutta nyt riittää höpinät ja löpinät. Ne jotka mua instagramissa seurailee, tietää mitä mulle kuuluu, niin en jaksa teitä ikävystyttää sen enempää























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti